RSS
niedziela, 24 grudnia 2006
砰conka Noworocne ;)
B鏬 si rodzi dla nas wszystkich,
W stajni p豉cze tak ukradkiem...
Zn闚 odwiedzisz swoich bliskich,
I podzielisz sie op豉tkiem...

Zokazji zbli瘸j帷ych si 安i徠 Bo瞠go Narodzenia, wasza Patusia 篡czy Wam, pw. ogromu rado軼iZ ka盥ej chwili, u鄉iechu na twarzy i takiej pewnej pogody ducha, by軼ie zawszebyli bardzo otwarci do ludzi, a do kazdej sprawy podchodzili z duzym optymizmem i wiara we wlasne mo磧iwosci.. Przede wszytkim; zdr闚ka, aby nie zabraklo go przez caly rok; szcze軼ia, aby przychodzilo z kazdym mrugni璚iem oczka, no i rozowych okular闚 na nosie, aby 鈍iat wydawal sie zawsze kolorowy, pi瘯ny i bajkowy =* WESOΧCH 名IAT ;)

13:52, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
pi徠ek, 16 czerwca 2006
"Syf w kraju"

Byt na ziemi to wariactwo,

chamstwo, k豉mstwo i cwaniactwo.

畝這嗆, k豉mstwo i ob逝da,

Byc czy nie by? - Jak sie uda!

Dba o siebie - egoista,

Pomoc innym - lista czysta.

K豉mi, obra瘸 i wyzywa,

okrutknie w kraju naszym bywa.

Bez skrupu堯w s te tacy,

nie szanuja czyjej pracy.

Dbaj tylko o wygody,

nie ciesz sie z pi瘯niej pogody.

To idioci, chamy, dupki,

Wszedzie p鎩d za flaszka w鏚ki!

11:47, petitka_buziak
Link Komentarze (2) »
" M鎩 niespe軟iony idea"

Kto chce bym go kocha豉,

nie mo瞠 by zonaty.

I bym o niego dba豉,

nie musi mie wypasionej chaty.

Kto pragnbie byc tylko ze mna,

musi wyrzec sie przyjemno軼i.

I musi mi przysiadz mi這嗆 i wierno嗆,

znosi me humory i z這軼i.

Musi mnie umiec zrozumie,

Jak jeszcze nikt nie rozumia mnie.

I pociesza musi mnie umie,

Po prostu taki, co wszystko WIE!

I spotka豉m juz rakiego,

co NN si zwie.

Uwa瘸豉m go za kogo wyj徠kowego,

Bardzo pomyli豉m si!!! ;(

11:43, petitka_buziak
Link Komentarze (1) »
poniedzia貫k, 13 marca 2006
"Mieszkaniec mego serca"

Chcia豉bym zasn望 w twych ramionach,

Chcia豉bym byc z Tob zawsze tu...

I tak wierzy w Twoje s這wa,

By by cz窷cia mego snu...

By jak niegdy dotyka mnie,

Abys przytula mnie do siebie,

Bo tak bardzo pragn Ci,

Tak bardzo potrzebuje Ciebie... !

Jeste dla mnie ca造m 鈍iatem,

Bez Ciebie ten 鈍iat nie istenieje...

Jeste jednocze郾ie przyjacielem i bratem,

Cho nie wiesz, co w mym sercu sie dzieje...

Moje serce do Ciebie nale篡,

I zawsze nale瞠c bedzie...

Chocia Ty mi nie wierzysz,

Kocha Ci bede; zawsze wsz璠zie... !

14:37, petitka_buziak
Link Komentarze (3) »
czwartek, 09 marca 2006
"Zabawa w chowanego"

Jak wymaza Ci z mej pami璚i?

Tyle mysli si w mej g這wie kr璚i...

Jak wyrzuci Ci z serca mojego?

Aby znalaz這 si w nim miejsce dla innego...

Jak to zrobi, jak poradzi sobie z tem?

Nie wiem jak to pokona,

To wszystko jest wybrykiem twem,

Dlaczego si w sercu moim schowa?!

Mo瞠 nie potrzebnie to uczyni貫,

Wesz貫s tam bez zapytania.

Dlaczego, dlaczego tak zrobi貫s?

A ja Ci, nieszcz瘰na pokocha豉m...!

Zad逝篡豉m si w Tobie a po same uszy,

I wzros豉 temperatura mego cia豉...

Wsp馧czuje mojej biednej duszy,

Kt鏎a Ci chce, i kocha chcia豉...!

Lecz ty nie chcia貫s jej,

Odrzuci貫s ja poprostu... :(

Da貫 pokona si dumie swej,

A ona skoczy豉 z mostu... :(

19:20, petitka_buziak
Link Komentarze (1) »
poniedzia貫k, 06 marca 2006
"Bez sensu"

砰cie bez Ciebie, nie jest 篡ciem,

Ty zawsze dla mnie by貫s jego sensem...

Stokro piekniejsze jest, to z Toba zycie,

Kiedy kocha貫s mnie ca造m sercem...

Teraz dla Ciebie nie ma mnie,

Dla Ciebie te sie nie licze,

Spotykam Ci czasem w moim 郾ie,

Kiedy stoje przed twym obliczem...

C騜 dla mnie 篡cie, bez Ciebie u boku?

Niczem jest dla mnie to 篡cie...

砰cie w roz陰ce, ponad p馧 roku,

I to ze nadal kocham Cie skrycie...:(

15:54, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
"Moje serducho"

Moje serducho, tak bardzo szlocha,

Tak bardzo p豉cze, gdy nie ma Ciebie...

Bo przecie Ciebie jednego kocha,

Z tob czuje sie jak w niebie...

Moje serducho tak roztargnione,

πa w ciszy, a cierpi podczas ha豉su,

Bo tyle problem闚 na po這穎ne,

Dla niego zbyt ma這 czasu....

Moje serducho, tak za豉mane,

Powoli s豉bnie jego bicie...

Bo przeciez nie jest kochane,

Przez tego, za kt鏎ego odda這by zycie!!!

I cho熲y to moje serducho umrzec mia這,

Wraz z cia貫m, na wieczne wieki,

Nawet po 鄉ierci bedzie Cie kocha這,

Gdy juz zamknie powieki :(

14:45, petitka_buziak
Link Komentarze (1) »
pi徠ek, 03 marca 2006
"Czemu...?"

Unika貫s mnie i wodzi貫s,

czasem spuszcza貫s wzrok..

Po co tak robi貫s,

Czyni貫s kolejny krok ?

CZemu me biedne serce rani貫s?

to kt鏎e tak przeciesz kocha Ci,

Itak chamski wobec mnie by貫s,

A mimo to - pokocha豉m si!!!

Tw鎩 widok zawsze cieszy mnie,

Cieszy豉 mnie nawet z Toba rozmowa,

I gdy m闚i貫s do mnie wci捫,

Tak cenne by造 Twoje s這wa...

Lecz ty mnie do serca swego nie zaprosi貫s,

Bawi貫s sie tylko mn,

Szybko mnie z niego wyrzuci貫s,

By豉m zabawka Tw!!! ;(

14:59, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
"Moje kochanie"

Tak strasznie za tob t瘰knie,

Tak bardzo mi Ciebie brak.

Chcia豉bym by by這 zn闚 tak pi瘯nie,

Bym poczu豉 ust twych smak...

Lecz to tylko me pragnienia,

Kt鏎e nie ziszcza nigdy si,

Lecz to nie jest do zapomnienia,

To - 瞠 kochammocno Ci...

To ju we mnie pozostanie,

Nie odejdzie, ja to wiem,

TY zawsze bedziesz dla mnie kochaniem,

A ja pozostaneTwym snem..... : (

14:42, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
"Nie ma Ci przy mnie, kochany"

Nie ma Ci teraz przy mnie kochany,

Nie ma Ci i nigdy nie bedzie.

Tenwzrok gdy wstajesz zaspany,

Teraz szukam go wsz璠zie....

Twe oczy, dla mnie niezapomniane,

W pami璚i na zawsze zostana mej.

Twe usta, przez moje dotykane,

Codziennie rano, gdy wstaje dzie...

Nie ma Ci przy mnie i nie bedzie,ja wiem,

Z逝dne s moje marzenia,

Lecz pozostanie mi tylko sen,

I moje najskrytsze wspomnienia.... :(

14:35, petitka_buziak
Link Komentarze (2) »
czwartek, 02 marca 2006
"Kiedy Ci znjade... "

*Kiedy Ci ju znjad,

Nie opuszcz nigdy Ci.

Bed mie ogromn frajd,

Gdy przytulisz mocno mnie...

*Kiedy Ci wreszcie zobacz,

Serce przestanie mi bi,

Powitam Cie usmiechem i p豉czem,

A serce 這mota bedzie mi...

*Kiedy Ci wreszcie przytul,

Moje sny spe軟ia si.

Odejd me troski i b鏊e,

Bo bedziesz tak blisko mnie...

*Kiedy Ci wreszcie poca逝je,

I ty tak瞠 poca逝jesz mnie,

Powiem Ci kochany : "dziekuj",

疾 mi這軼i darzysz mnie :*

17:47, petitka_buziak
Link Komentarze (1) »
poniedzia貫k, 06 lutego 2006
Ca豉 ja:)

Kto mnie lubi, niech mnie kopnie,

czemu mam tak dobre stopnie??? :)

ani uczyc sie - nie ucze,

tylko sie po wsi w堯cze!!! :D

Zdolna jestem nies造chanie,

odpisuje ka盥e zadanie!!! :D (瘸rcik taki)

17:14, petitka_buziak
Link Komentarze (1) »
niedziela, 29 stycznia 2006
[*] [*] [*] tym co zgin瘭i w katastrofie w Chorzowie ;(

篡cie ludzkie jest zbyt kr鏒kie, aby sie k堯cic...

篡cie ludzkie jest tak kruche, ze nie zdajemy sobie z tego sprawy....

篡cie ludzkie trwa od momentu pocz璚ia w 這nie matki, az do ko鎍a tego ziemskiego posterunku...

妃ier moze spotakc nas wsz璠zie,

nie wa積e gdzie cz這wiek wtenczas bedzie...

妃ierci wczoraj oko stawili ludziew chorzowie,

Ka盥y to prze篡wa, ka盥emu to chodzi po g這wie...

Ich smierc przysz豉 tak nieoczkiwanie,

niespodziewali sie ze tak nagle nastapi z Bogiem spotkanie...

I teraz rodzinom tych ofiar, sk豉dam kondolencje, najszczersze,

Ja - zrozpaczona, poetka pisz帷a wiersze... :(

Ja te to prze篡wam, tez jestem w kiepskim nastroju,

Napiszetylko jedno: Odpoczywajcie w pokoju! ;(((

18:11, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
"spotkanie z mi這軼ia"

Z mi這軼i trudno jest si spotkac,

szczeg鏊nie, gdy to spotkanie,

ma niewiele trwa,

a powoduje tylko rozczarowanie.

I bez w徠pienia, tak sie ko鎍zy,

疾 albo ludzie b璠a ze sob razem,

albo te cos ich roz陰czy...

Bo mi這嗆 nadchodzi nieoczekiwanie,

A gd ju przybedzie,

nic na drodze jej nie stanie.

TO gor帷e uczucie,

豉cz帷e dwojga zakochanych ludzi,

od wieczoram, a do momentu,

gdy s這鎍e si budzi...

18:00, petitka_buziak
Link Dodaj komentarz »
pi徠ek, 20 stycznia 2006
S這dziutki ten misiu, nie??? :)
18:50, petitka_buziak
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4